سی نما - کارگردانی نسخه بازسازی شده «صورت زخمی» به «آنتونی فوکوآ» رسید

نویسنده و کارگردان نسخه بازسازی‌شده «صورت زخمی» مشخص شد. «آنتونی فوکوآ» با استودیو «یونیورسال» بر سرکارگردانی این اثر به توافق رسید و نگارش فیلمنامه این اثر نیز به نویسنده‌ای مکزیکی تبار به اسم «گرت دانت آلکوسر» رسید. بسیاری از هواداران سینما، آنتونی فوکوآ را برای فیلم تحسین‌شده سال 2001 که با نام «Training Day» اکران شد به یاد دارند. اثری با هنرنمایی «دنزل واشنگتن» که به سرعت تبدیل به یک محصول فرهنگی بسیار خوب در سینما شد. یک دهه بعد از این فیلم، نوبت به «The Equalizer» رسید. اثری که بار دیگر شاهد هنرنمایی «دنزل واشنگتن» در آن بودیم. فوکوآ بعد از آن تصمیم به ساخت عنوانی به اسم «The Magnificent Seven» گرفت که یک بازسازی از فیلمی با همین نام محصول 1960 به حساب می‌آمد. این کارگردان که سابقه خوبی در فیلمسازی دارد به سراغ کارگردانی اثری می رود که نخستین بار «هاوارد هاکس» در سال 1932 با اسم «Scarface» کارگردانی کرده بود. این فیلم و داستان غنی‌اش دستمایه «برایان دی پالما» شد تا در سال 1983 نخستین بازسازی را از فیلم به عمل بیاورد. فیلمی که هم برای دی پالما و هم برای «آلپاچینو» به مثابه سکوی پرتابی به سوی پروژه های سینمایی بیشتر به شمار می رفت. داستان گنگستری کوبایی به اسم تونی مونتانا درونمایه اصلی صورت زخمی است. فردی که در سودای تبدیل شدن به بزرگترین خلافکار دنیا به سر می برد و بدون شک بازی درخشان آلپاچینو در نقش مونتانا یکی از به یادماندنی ترین بازی‌های تاریخ سینماست.

به گزارش «The Wrap» نویسنده ای مکزیکی تبار به این پروژه اضافه شده است تا فیلمنامه آن را به سرانجام برساند. آنتونی فوکوآ در طول ده سالی که گذشته، نه فیلم کوتاه کارگردانی کرده است. نسخه جدید از صورت زخمی تاکنون مراحل مقدماتی تولید خود را پشت سر گذاشته است. در ابتدا «برادران کوئن» فیلمنامه اولیه اثر را نوشتند و تقدیم «دیوید آیر» کردند که قرار بود در ابتدا کارگردان این فیلم باشد ولی بعد از پروژه هایی که برای آیر پیش آمد، او کارگردانی این فیلم را نپذیرفت و حالا نوبت به آنتونی فوکوآ رسیده است.

سایر اخبار

ارسال دیدگاه جدید

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربریتان شوید یا عضو سایت شوید.

دیدگاه های ارسال شده

Secret Garden 6 فروردین 1397
پاسخ به دیدگاه

عجب داستانی داریم خداییش با این دنباله سازی های ناتمام که الان حتی دارن ماتریکس و هابیت و گلادیاتور رو ادامه میدن که مطمئنن اثر اصلی رو خراب میکنن الان هم بازسازی فیلم هایی مثل بن هور و هفت دلاور و صورت زخمی که نتیجش از همین الان مشخصه …
سینمای تجاری همه چیز رو داره نابود میکنه …

(4)(1)
نمایش دیدگاه
arminbilefield 6 فروردین 1397
پاسخ به دیدگاه

ای بابا دیگه همه چیم که نباید بازسازی کرد، فردا پس فردا اینا پدرخوانده رو هم میخوام بازسازی کن. صورت زخمی برایان د پالما یه شاهکار تکرار نشدنی با بازی تکرار نشدنی آل پاچینو که با اینکه دو ساعت و پنجاه دقیقه زمانشه من بالای ۷-۸ باری فیلمو دیدم.
جالبه، تازگی باز هم این فیلم و گاو خشمگین اسکورسیزی رو دیدم، و سباهت جالبی بین جیک لا موتا تونی مونتانا دیدم. این فیلمو شاید اسکورسیزی هم میتونست بسازی، چون دقیقا خوراک جهان سینمایی خودش بود.

(5)(1)
نمایش دیدگاه